PostNL Pakketpunt
Wat kan ik allemaal doen bij een Pakketpunt?
We kopen met zijn allen steeds meer op het internet. Met onze Pakketpunten spelen we hierop in. U kunt uw aankopen hier laten bezorgen, en ophalen wanneer het ú uitkomt. Bent u niet tevreden over uw aankoop, dan stuurt u die bij een Pakketpunt net zo makkelijk weer retour. Op een Pakketpunt kunt u geen briefpost versturen. Daarvoor kunt u terecht bij het postkantoor of de vertrouwde brievenbus.

Track & trace
Wilt u weten waar uw pakket is klik dan op onderstaande link.
Lukt het niet neem dan contact op met de klantenservice van postnl deze kunnen u helpen bij het lokaliseren van uw pakket.
Deze zijn bereikbaar onder telefoonnummer 0900 0990
Noot: wij krijgen bij Super Dichtbij Zegge regelmatig telefoontjes over de locatie van pakketjes en krijgen te maken met onbegrip als wij niet kunnen helpen.
Wij hebben geen inzicht in de locatie gegevens van PosNL pakketten.
De snelste manier om achter de locatie te komen van uw pakket is de hierboven omschreven manier, ook als hij op onze locatie is.
Contact
info@superdichtbijzegge.nl |
Onze Lieve Vrouwestraat 108 |
4735 AE Zegge |
0165-535317 |
Openingstijden
Ma: | 08:30 – 18:00 |
Di: | 08:30 – 18:00 |
Wo: | 08:30 – 18:00 |
Do: | 08:30 – 18:00 |
Vr: | 08:30 – 20:00 |
Za: | 08:30 – 17:00 |
Zo: | Gesloten |